vineri, 11 iunie 2010

CAMPIONATUL MONDIAL

...de fotbal, desigur
si totul datorita colegului porughez.....si pt ca mi-e lene sa invat pentru ultimul examen al acestui sezon.
treaba sta asa: eu nu sunt pasionata de fotbal, dar m-am decis sa arat ca pot si eu ca tot romanu'
asa ca pronosticul meu pe urmatoarele 3 zile(inclusiv azi) sunt urmatoarele(il afisez si pe cel de la africa - mexic care s-a incheiat si la care nu am avut dreptate):
africa -mexic 0-0 (poaaate 0-1dar nu cred)
Uruguay – Franţa 0-2
Coreea de Sud – Grecia nu ma pot decide, dar sa zicem 0-1
Argentina – Nigeria – 2-0
Anglia – SUA 2-1
Algeria – Slovenia (naspa meci) 1-0
Serbia – Ghana 1-0
Germania – Australia 2-1
ce o fi o fi. cert este ca, daca am dreptate acest blog lipsit de importanta va avea publicitate gratuita :-> "cum n-a vazut parisul…" de la colegul portughez.
ca sa inchei scurta (si da, insignifianta) postare eu zic ca tin cu romanica noastra si la acest campionat, chiar daca nu participa (pai daca jucatorii romani nu se pricep ca mine la fotbal).



P.S. poate postarea asta e cu noroc si nu e ultima pe anul acesta ;))

Niciun comentariu: